Zamieszczone przez Morgoth
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez szkodaradzę zweryfikować, ten ASOwski program na hamowni :idea:
Nie chcę już programu z ASO, tylko mimo wszystko z ... Kreatora. Pod bokiem i nie mogą być tacy tragiczni, skoro Seat ich poleca na tuning fabryczny.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydhttp://www.wiekszamoc.pl/dpp-zamiast-chip-tuning/volkswagen-vw-scirocco-new-1.4-tsi-122-km-dsg-wiecej-mocy.html
Coś takiego jest wogóle mozliwe ??
Jakby się dało zamknąć całość do 1kpln to bym to poważnie rozważył. Narazie szukam informacji czy rzeczywiście można bezpieczenie dla silnika, skrzyni i sprzęgła zwiększyć moc do ok 140 - 150 km i ok. 250 nm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydNarazie szukam informacji czy rzeczywiście można bezpieczenie dla silnika, skrzyni i sprzęgła zwiększyć moc do ok 140 - 150 km i ok. 250 nm.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydJuż kiedyś pisalem, że tylko krowa nie zmienia poglądów.
Zamieszczone przez MorgothA po co Ci aż taki skok? Ile chcesz autem pojeździć?
a dyskusje "po co", to już się odbyłysaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydPoniżej tego chyba nie ma sensu wogóle zaczynać tej imprezy. Lepiej szybko spłacić auto i dołożyć tego tysiaka np. do ładniejszych alusków
A do alusków nie warto dopłacać. Są w standardzie to dobrze, nie ma ... to nie ma. Kwestia gustu.
Loyd z jakieś części kraju jesteś? Może razem podjedziemy na tuning?Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Kielce. Możemy jechać, ale wolałbym, żeby to inni potestowali na swoich samochodach najpierw modyfikacje i wogóle zeby było wiadomo jak te auta się zachowują np. po 20 kkm przebiegu z nowym oprogramowaniem silnika.
No i nie wiem co z gwarancją. Jedni piszą, że to niewykrywalne i drudzy, że wykrywalne i jak padnie coś grubszego to napewno ASO to wyłapie.
Z jednej strony nęcąca sprawa a z drugiej to boję się wpakować w sytuację, że nie wytrzyma skrzynia albo sprzęgło i będzie lipa jak pieron :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydNo i nie wiem co z gwarancją. Jedni piszą, że to niewykrywalne i drudzy, że wykrywalne i jak padnie coś grubszego to napewno ASO to wyłapie.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothNie wiem tylko co na to powie DSG.
poza tym na moc nie powie nic, ewentualnie moment może tu coś zdziałaś, ale zauważcie (co już mieliliśmy nie raz), że jeśli w 1,8 i 1,4 są te same DSG7 to robiąc 1,4 dopiero zaczynacie się zbliżać do tamtych wartości :idea:
oczywiście decyzję każdy musi podjąć sam.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydszkoda, a wiesz może czy skrzynia ręczna i sprzegło też jest takie samo w 1.4 tsi i 1.8 tsi ??
co do zwykłej skrzyni, to nawet ewentualna wysrywka sprzęgła\dwumasy IMO nie generuje wielkich kosztów -> tak jest w dieslu, wydaje mi się, że w benzynie powinno być taniej, no chyba, że ktoś ma obsesję ASO, to wtedy jestem pewien -> jest kurewsko drogo :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydCo to jest "kreator" ?? (...)
Już znalazłem. Dlaczego akurat do nich chcesz jechać ? Są jakoś szczególnie polecani ??
Czytałem też o Mastersie, również polecanym na forum, zresztą jakoś im nie ufam mimo opinii o ich możliwościach względem TDI. Nie potrafili poradzić sobie z dieslem w kumpla Lexusie, niby wycisnęli ponad 210 KM (fabrycznie 177 Km z 2.2 l), ale program się sypał, moc skakał i ostatecznie wgrali oryginalny.
Zamieszczone przez szkodaDSG już się miało wysrać w każdym przypadku programu w dieslu i jakoś nic specjalnego nie słychać. (...) zauważcie (co już mieliliśmy nie raz), że jeśli w 1,8 i 1,4 są te same DSG7 to robiąc 1,4 dopiero zaczynacie się zbliżać do tamtych wartości :idea:Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
generalnie jest tak, jezeli tuner nie dokoksi za dużo niutona szczególnie w dolnych partiach obrotów to sam program nie powinien żadnemu silnikowi zaszkodzić :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
No właśnie, tylko że to co oni wgrają/wykoncypują widać dopiero na wykresie, potem kolejna próba i kolejna, bo nie istnieją dobre gotowce do 1.4 TSI. Stąd nie da się przyjechać z gotowym wykresem jaki chce się osiągnąć i oni to zrobią, a przynajmniej szybko nie zrobiąMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
a moze by tak, wgrać salonowy program, podjechać na obciązeniową hamownie i wtedy zobaczyć co w twawie piszczy, jezeli bedzie kicha to może jest mozliwość korekty programu bezposrednio juz u tunera a nie w salonie?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida chyba nie istnieje coś takiego jak "program salonowy". Salon Skody czy Seata ma umowę z jakimś tunerem i w sumie tylko pośredniczy w skojarzeniu auta z warsztatem. Kreator ma globalną umowę z Seatem w Polsce (z Iberią dokładnie), więc trochę tego robią.
Gotowiec można znaleźć za 600 zł, ale cena oddaje jego jakość. Kreator chciał (na telefon) 1.300 PLN, pewnie jeszcze zejdą, bo kolega forumowicz z Lublina (nie pomnę niestety nicka) płacił 900 PLN, ale straaasznie dłuuugo się bawili i jeszcze coś poprawiali, stąd rabat.
Wolę od razu uderzyć do tunera i na bieżąco, z wykresami w dłoni, dobrać odpowiedni program (np. wyższy moment w szerszym zakresie niż skok mocy), a nie liczyć na salonowego niesprawdzonego gotowca. A jak mi się program nie spodoba, to znów będę zostawiał salonowi auto na cały dzień?Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
O w mordę, znowu dyskusja w stylu "chciałbym, ale się boję" :roll:.
Ustalmy kilka rzeczy:
1. jak ktoś się trzęsię o skrzynię, sprzęgło, itd. to niech nawet nie podchodzi do tuningu
2. jak ktoś chce podnieść moc o 10KM to niech sobie da spokój, bo nawet nie wyczuje różnicy = stracone pieniądze
3. jak ktoś nie chce być królikiem doświadczalnym to niech poczeka jeszcze 2-3 lata z tuningiem TSI, bo na razie nikt nie jest w stanie powiedzieć czy coś się spektakularnie nie rozsypie
Komentarz
-
salonowy program tak w przenosni :wink: a tak apropo nie trzeba było zakupić 1.8tsi?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
_tm_ jeśli chodzi o mnie, to nie trzęsę się, tylko zbieram informacje co, jak, za ile, jak to działa, etc. Muszę jeszcze zrobić z 2.500 km i wtedy do tunera. Decyzja już jest od dawna.
Podniesienie mocy nawet o 10 KM ma sens (liczę bardziej na 15 ), bo cena tuningu śmiesznie niska (wiem, jak dla kogo, ale wole wydać 1.300 PLN na to niż np. na jakieś wydumane audio, wbudowaną navi, czy inne bajery)
piramida przypomniało mi się jeszcze coś, a propos "programów salonowych". Jeśli zrobisz to oficjalnie u dilera, to już Cię mają i tylko tam musisz robić przeglądy, żeby się nikt nie czepiał.
Co do zakupu 1.8 TSI, nie potrzebuję aż takich doznań (podczas testów tego silnika, wrażenia z jazdy były bardzo porównywalne z 2.0 w Toyocie, tylko że Toykę musiałbym kręcić powyżej 3.500-4.000 obrotów, a tak jeździć nie lubię, bo wolę słuchać muzyki niż silnika ). Generalnie zakup 1.8 byłby wywaleniem pieniędzy, na codzień Skodziną jeździ małżonka, dlatego wolałem w podobnej cenie wziąć DSG.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothCo do zakupu 1.8 TSI, nie potrzebuję aż takich doznań (podczas testów tego silnika, wrażenia z jazdy były bardzo porównywalne z 2.0 w Toyocie. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Yarekzabawne porównanie... jeździłem Avensisem 2.0 i moim zdaniem był raczej mułowaty, jeśli dobrze pamiętam to setkę robił w jakieś 9.5s, czyli osiągi raczej porównywalne z octavią 1.4 tsi
Tym 1.8 TSI jeździłem w dużo cięższym Superbie i wcale mnie nie powalił osiągami (8,6 s do setki).Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
Komentarz